Šobrīd mēs visi saskaramies ar pavisam jaunu un nebijušu situāciju. Pamazām apjaušam, kā darbojas attālinātais mācību process un saprotam, ka ne mācīties, ne arī mācīt, nav viegli. Skolotāja darbā ir daudz dažādu aspektu, ar kuriem tagad saskaramies pavisam nebijušā veidā. Vizuālās mākslas skolotājai Laumai Šulcei visvairāk savā darbā patīk pats mācību process, patīk asistēt skolēnu radošajā lidojumā, redzēt, kā attīstās ideja, risināt radušās grūtības un beigās saņemt taustāmu rezultātu.

 

Vizuālajā mākslā skolēniem ir dažādi uzdevumi.  9. klases zīmē Abstraktu sievietes tēlu nereāla vidē. 8. klases skolēni skicē un pēta cilvēku sejas, lūpas, acis, degunu un nobeigumā mākslinieka Mikelandželo skulptūras „Dāvids ” sejas portreta skices.  7. klases skolēniem jāpēta Ekspresionisma emocionālā gleznošanas maniere.  6. klasēs skolēni veido plakātus par sev interesējošām un aktuālām tēmām.  5. klases veido kolāžu, griežot no žurnāliem un avīzēm dažādus tēlus, un saliek to vienā kompozīcijā.  4. klasēm ir jāzīmē savs mīļākais dzīvnieks vai mājdzīvnieks krāsojot to neparastās krāsās un noklājot ar ornamentiem un simboliem.  3. klases pēta un attēlo dažādu būtņu un dabas norišu kustības.

 

Par spīti visām grūtībām, skolēni strādā čakli un katru dienu sūta savus darbus. Rezultāti ir lieliski, un darbi ir patiešām ļoti detalizēti un skaisti izstrādāti. Skolēni nebeidz pārsteigt ar savām radošajām idejām un dažādajām pieejām.

 

Liela pateicība jāsaka arī skolēnu vecākiem par pacietību, izpratni un aizrautību, iesaistoties jaunajā bērnu mācību procesā. Bez Jums tas neizdotos!

 

Veiksmi mācībās!

 

Vizuālās mākslas skolotāja Lauma Šulce