Tuvojoties mācību gada un attālināto mācību noslēgumam, maija otrajā pusē dažādu klašu posmu skolēni tika iesaistīti radošo darbu un projektu izveidē. Darbi veicināja ne tikai angļu valodas apguvi, bet arī pašvadītu mācīšanos, laika plānošanu, radošumu un iztēli.

 

Pirmo klašu skolēni kopā ar vecākiem aktīvi iesaistījās attālināto mācību uzdevumu  izpildē. Maija mēnesī skolēni mācījās par tēmām “Apģērbs” un “Laika apstākļi”, zīmējot un aprakstot savu apģērbu, kā arī pētot un attēlojot laikapstākļus un apgūstot tēmu par telpām mājā. Bērniem ļoti labi veicās ar uzdevumu izpildi.

 

Otro un trešo klašu skolēni, pēc skolotāju veidoto video noskatīšanās, sāka darbu pie dziesmas teksta glītas norakstīšanas, noformēšanas, ilustrāciju izveides un nepieciešamo skaņu vai darbības vārdu galotņu izcelšanas, atbilstoši uzdevuma prasībām. Varēja redzēt, ka bērni bija centušies un ieguldījuši daudz laika un enerģijas savu darbu veikšanā, lai taptu īsti mākslas darbi.

 

Ceturto klašu skolēni strādāja pie radošā darba par savu mīļāko ēdienu, veidojot domu karti, ilustrāciju  un nelielu tekstu ar ēdiena aprakstu. Šajos darbos var redzēt, ka skolēni zina ēdienu izcelsmes valstis, to sastāvdaļas, pagatavošanas veidus un labprāt dalās ar stāstu, kādos īpašos gadījumos bauda ēdienus kopā ar savu ģimeni un draugiem. Šie darbi iedvesmo uzreiz pagatavot kaut ko garšīgu!

 

Piekto klašu skolēnu viens no uzdevumiem bija iztulkot, glīti norakstīt un ilustrēt divus mēles mežģus (Tongue Twisters). Mēles mežģi ir vārdi vai frāzes teikumā, kurus ir grūti izrunāt, jo tiem ir līdzīga izruna vai skaņas vārdos. Lai izaicinātu sevi, skolēni varēja trenēties un mācīties izrunāt mēles mežģus ātri, bez kļūdām. Kopumā skolēniem veicās labi ar uzdevuma izpildi.

 

Piekto, sesto un septīto klašu skolēni iesaistījās projekta izveidē “Time Capsule” (Laika kapsula). Tā ir dienasgrāmata, kas bērniem bija jāaizpilda par sajūtām, emocijām, brīvā laika nodarbēm, lietām, kas pietrūkst u.c. aspektiem saistībā ar sevi, atrodoties mājās pandēmijas laikā. No skolēnu iesūtītajiem darbiem, var secināt, ka skolēniem visvairāk pietrūkst draugu un skolas, un viņi ar nepacietību gaida skolas dzīves atgriešanos.

 

Paldies skolēniem un viņu vecākiem par darbu realizēšanu!

 

Angļu valodas skolotājas